onsdag 25 januari 2012

Snart snart snart... blir det kallt!

Nu är det inte många dagar kvar alls tills jag åter igen är i svealand!
Det är otroligt vad tiden går fort alltså!
Crazy :P

jag o Jamila påväg ut :)




Dagarna med Jamila och Madde hos mig har varit lugna :)

En del solande, shopping och en liten nypa party!
Alldeles lagom tycker jag!
Och nu på Lördag åker vi alla tre tidigt tidigt på morgonen till flygplatsen där Madde sätter sig på ett flyg hemmåt och jag och Jamila på ett till Lanzarote där vi på söndagen ska hälsa på William en sista gång på Aida Bella :)
ska bli väldigt mysigt!







Fick lite dåliga nyheter idag dock... :( 
Planen, som var att vi båda (jag och Willi) skulle flyga till Stockholm nu på måndag och stanna där några dagar för att hälsa på några goa snubbar, blir inte så !
                                                                                                         Fan!
Det visade sig att Aida, utan att fråga vart William ville åka, redan bokat hans flygresa..
till Göteborg!!
Hallå liksom!

Sån himla otur!! :( nu får jag sitta på planet ända till Sthlm helt själv och William på sitt plan till Gbg helt själv.. det är ju väldigt onödigt att det ska vara så tycker jag!

Men men..finns inget man kan göra åt det nu så det är bara att acceptera läget!


Det jag nu oroar mig för är kylan! Har inga vinterkläder med mig alls :/ brr!
Kommer nog bli ganska kallt när jag landar i sveriges huvudstad på måndagnatt!




Enligt klart.se så kommer det bli ca -5°C kvällen jag landar... :/
Inte så speciellt lockande om jag ska vara ärlig :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar