måndag 16 januari 2012

"one day I´ll fly away.."

Eller rättare sagt imorgon, tisdag!! 
Oh yeeaah! 
Blir en tur till Lanzarote igen för att träffa William på Onsdag!

Men shit vad det krånglat med flygbiljetterna asså..
Fattar inte hur det kan vara så mycket krångel med 
dessa två flygbolag! Islas Airways och Binter Canarias 
som båda flyger inom Kanarieöarna. 
Det var samma sak förra gången.. jag bokar och betalar flygbiljetterna genom olika resebyråder 
och dan efter (ibland senare samma dag) är dom avbokade och återbetalda. 
Väldigt konstigt att dom ens ligger ute då kan jag tycka! 
Brukar hända sådär två tre gånger tills man får sin biljett (som såklart är dyrare) Så det suger det!
Men men..
TIPS!
(Söker nästan bara flygbiljetter på 
www.flygresor.se som annars faktiskt är en 
väldigt bra sida om man vill hitta billiga biljetter!)


Ska iallafall bli väldigt trevligt att få komma iväg tycker jag :D 
Ååå..vad jag längtat!




Sen onsdag kväll blir det flyg tillbaka och direkt till Garbos där jag ska joina Sunwing-gänget en helkväll med käk och show! Mycket trevligt det med :)











Sen kommer Jamila och en kompis till henne och hälsar på mig här på Gran Canaria på Onsdag också :)
Händer en hel del här nu
 för omväxlingsskull ;)

Riktigt nice! Äntligen lite sällskap om dagarna!










Myyyys!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar